Surin - Reisverslag uit Surin, Thailand van Brigite Patrick - WaarBenJij.nu Surin - Reisverslag uit Surin, Thailand van Brigite Patrick - WaarBenJij.nu

Surin

Blijf op de hoogte en volg Brigite

11 Maart 2014 | Thailand, Surin

Dag 9:
Omdat we gisteren treinkaartjes hadden bemachtigd voor een late rit hadden we wat uitgeslapen en gerelaxt bij het zwembad.
Uiteindelijk vertrok onze trein niet om 14.30 maar om 15.30 naar Surin. Ook in Thailand kennen ze het fenomeen NS.
Bij aankomst in het hotel vroegen we of ze voor de volgende dag een taxi konden regelen die ons naar de Cambodjaanse grens wilde brengen na wat heen en weer gebel van de hotel medewerkers was de boodschap dat dit onmogelijk was. Zo eigenwijs als we met zijn tweeën zijn gingen wij er vanuit dat het ons op eigen kracht wel zou lukken om een taxi naar de grens te regelen. Op zoek naar een taxi in Surin tijdens de avonduurtjes stuitte we op een groepje tuk tuks en een taxichauffeur die van hun rust stonden te genieten. Even met de handen en voeten werken en Brigite had een taxi geregeld voor de dag erna . Waarom zo moeilijk als de bus ons ook kon brengen. We hadden inmiddels ervaring met de drukte in bussen en de reistijd die deze met zich meebrachten! Een bus zou dik 2 uur meer reistijd kosten. Deze dag sloten we af met een heerlijke massage en een vooruitblik naar Cambodja toe.

Brigite

Wij kennen elkaar 9 maanden en zijn aan elkaar gewaagd om lekker veel van de wereld te zien. Samen hebben we Finland, Estland, Hongarije, Turkije en België afgereisd. In maart gaan we 1 maand naar Thailand en Cambodja luxe backpacken vandaar deze site zodat jullie een klein beetje van onze reis mee kunnen genieten. Onze passies naast het reizen zijn zwemmen en duiken.

Actief sinds 24 Jan. 2014